Hej hej Monika! Hej på dej Monika!

Kalla blickar, kalla kårar
Hon var bara sjutton vårar
Ta min hand, och visa mig vägen
Jag är din i alla läägeeen


    Den låten har jag haft på huvudet hela kvällen. För det är sol och hett och fint ute. Och jag älskar det! Vem gör inte det? Man märker hur alla männsikor blir gladare, lättsamare, lyckligare, bättre. Varför finns vintern egentligen? Nu märks hur allt kommer till liv.



    Har vatt ensam hemma under helgen. Älskar det med! Gud vad det är härligt. Önskar jag kunde bo själv, eller med nån i min ålder, eller med nån med min humor! Eller min musiksmak! Har nämligen haft högsta volym av allt det underbaraste varje sekund jag har vatt hemma. Eller ja, inte när jag har sovit... hehe. Och hemma har jag inte vatt så mycket. I fredes var jag, Issa och Carro och åt glass på Stefan's, mys på det! Jag fick gå dit för en liten wannabe-raggare körde rakt in i min cykel! Så nu låter den jättemycket, gah. Väl där mötte vi ett ex: fan också. Sen gick vi en lång promenad på stranden och så. Sen skulle Issapissa hem och möta sin pojkvän så jag hängde med och snöt mig haha sen gick jag hem. Här dansa jag runt till Mando Diao litta, sen messa jag Erica och hon kom efter en stund. Bla såg vi Talang 2009 = massa skratt. Till det åt vi gurka: så duktigt. Sen gick vi ut och rulla runt i Lomma mitt i mörkret i våra sommarklänningar! Ja, på inlines. Var sjukt längesen men också sjukt ballt. Rulla bland annat in på Statoil och köpte kexchoklad, hihi. Sen stack vi hem till mig och kolla på en halvdålig romantisk komedi. Lyckat att ingen i min familj vet hur dvdn funkar, så vi fick se den på datorn. Sen sov jag en liten stund, innan det var dags att ta bussen till jobbet! Drygt va det där för alla är ute o göttar sig, bara 36 ville komma in till oss och käka. Sen va Carolines pappa snäll och hämta oss och körde oss till Malin i Genarp. Med sig hade han Isabell. Hos Malin var det jätte mysigt; vi åt på pizzeria och kolla på filmer och lite så. Där var massa trevligt folk. På vägen hem träffade vi en del Lomma-93or bla en lite speciell typ från nyår hihi. Han var jättepackad eller kanske bara jättefjortis. Vet inte riktigt vilket. Kom hem sent, skulle upp tidigt. Jobba. Nice helg ändå! Men den hade vatt nicigare om mina kompisar hade kunnat komma och grilla ikväll. Så var det tänkt men päronen bestämde sig för att komma hem tidigare. Åh jag vill inte. Jag vill bo ensam alltid, jävla gött! Bra avslutning på lovet.

Resten av lovet var dåligt.
Jag var sjuk fredag till fredag och det sög balle rejält.
Imorn ska jag slappa!

Puss ohej!


Kommentarer
Postat av: isabell

jag har skrivit en massa inlägg till dig men de syns inte!!!!

2009-04-13 @ 19:48:16
URL: http://isabellkaramell.webblogg.se/
Postat av: Linda

haha, aw, vad gullig du är :D tråkigt att vi inte setts alls :( ses imorgon iaf! puss



(übernajs att du har en "känd" blogg nu förresten!)

2009-04-13 @ 20:01:29
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: patti

Bell: vad synd för jag gillar inlägg!



Lindo: Duu är super gullig!:D (och jaa fast lite läskigt men mest jaa tror jag)

2009-04-13 @ 21:35:11
URL: http://pattepotatismos.blogg.se/
Postat av: amanda

vad jobbar du med?

2009-04-13 @ 22:12:58
URL: http://deaddiary.blogg.se/
Postat av: pp

restaurang på nova :)

2009-04-14 @ 18:54:45
URL: http://pattepotatismos.blogg.se/
Postat av: carolinee

FINASTE NAMNET PÅ DIN BLOGG JU :D:D

2009-04-15 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0