Strawberry Swing

Gungan har alltid vatt det bästa på lekplatser för mig. Som Erica sa, va skulle en lekplats va utan en gunga? Och ja jag erkänner att jag fortfarande gungar då och då (ännu en sak man kan skylla på 92...), speciellt nu i sommar, men det är faktiskt jättemysigt!! Typ speciellt om det är natt men inget roligare händer och man har köpt lite godis eller kanske vindruvor eller nåt, då är det jättemysigt att bara gunga och snacka, älskar det. Och typ vrålsjunga till låtarna är ganska kul det med. Härligt att ta en rök med, men det gör ju inte jag :) Ibland kan det va skönt att gunga själv med men det kan lätt bli tråkigt tror jag. Sen efter det kollade vi på Benjamin Button. Jag tyckte faktiskt om den, den va ball. Lite Forest Gump känsla. Haha fast i början somnade jag :S men bara jättelite:) Sen skulle jag springa hem halv två utan mobil, för den hade dött för vi lyssnade för mkt musik, och utan nycklar... Skitbra Patricia! Men det löste sig..

Just nu sitter min bror på ett tåg. Han ska till Stockholm och hälsa på sin första flickvän, ballt ändå. Tiden går fort.. Men det är lite läskigt för våra "första kärlekar" är skitlika!! Träffades på konfaläger, han är lika gammal som jag var, hon bor i sthlm... Hahah men han säger att hon är som jag :S wtf! Ofta jag skulle bli tsm med nån som liknar min bror...

(The Sounds - Rock N Roll
Coldplay - X and Y
Billy Idol - Rebel Yell
O-Zone - Dragostea Din Tei x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det har jag , ställ en fråga i frågestunden? ;)

2009-08-12 @ 13:52:16
URL: http://bbaralinda.blogg.se/
Postat av: Lina

hehe de är lite tröttsamt :P

2009-08-12 @ 13:58:00
URL: http://sommarslyna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gungan är bäst, mysiga sommarkvällar dom får aldrig ta slut :'(<3333333

2009-08-12 @ 16:14:11
Postat av: patricia

onejj de får aldrig ta slut blä jag VÄGRAR:(</333

2009-08-12 @ 17:58:38
Postat av: emma

har du en bra onsdagkväll? (:

2009-08-12 @ 19:09:23
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0