Nä nu är jag trött på att blogga!

Ja asså palla.

Har tex slutat skriva om vad jag gör. Det blir så tråkigt o bara "detta har jag gjort idag blabla" och dessutom vill jag inte att alla ska veta vad jag har för mig hehe... Vill ni veta vart jag ränner får ni fråga.

Och ja jag skriver ju inte om mitt privatliv relationer känslor och sånt shit så den e ju bara tråkig. Känner för å radera den.

(Jag har faktiskt en hemlig blogg fjompigt kanske men kul o den e bra smaskig ska ni veta men den får ni inte läsa mohaha)

Slängde med lite CPI-bilder :) :


Jättesnygga människor


Jättekonstiga människor


Fjomp-pose människor

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi, CPI ;D<3

2009-05-02 @ 22:01:24
Postat av: isabell

CPI :) det måste vårt gäng heta från och med nu :)

2009-05-03 @ 10:14:17
URL: http://isabellkaramell.webblogg.se/
Postat av: p

taha, kärlek på det! :)

2009-05-03 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0