Jag har skittråkigt

Vädret är fult och jag har inget att göra. Har i princip inte gjort nåt på hela dan. I Spanien kändes det ändå som att det konstant va nåt som hände. Bläää. Jag kommer seriöst tråka ihjäl mig innan jag ska till Linda ikväll och träffa henne och andra kompisar man inte sett på ett tag. Vet inte om vi ska till strandferre också om det är fint väder ocgh vi pallar? Mkt tveksamt.. Och det är typ tre av ca sju personer som har svarat på mitt sms så ni är så jävla dåliga bara så ni vet.. Varför var det jag som skulle säga till alla? Jaja nu ska jag sluta smitta av min tråkiga attityd hehe. Ska gå och måla naglarna med mitt nya nagellack och sen fixa lunch. Ska nog laga lite mat faktiskt. Det har jag inte gjort på 25 år tror jag. Och jag har beståämt mig för att cykla ut till tjotahejti (flädie). Hoppas ni från lomma ska med så jag slipper cykla ensam. OM NI KAN SVARA NÅN GÅNG... hehe. Jaja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, nu känns det verkligen som man gör nada här hemma... Så jävla bull :( :( :(



Är det nagellacket från Spanien? =) Hoppas ni hade det trajvligt hos Linda :P :)

2009-07-12 @ 21:29:28
Postat av: Patricia

Ja det är det nagellacket! :D och det var mkt trajvligt! hoppas pontus inte var alltför busig så du klara av att passa han ;)

2009-07-13 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0