En nyttig vecka

Första Nyttigvecka-dagen blev en riktig fail! Det tycker jag eftersom jag deckade vid fem, då jag vatt hemma cirka en halvtimme, och inte vakna förrän vid nio... japp, det betyder att jag sov förbi friskis! Blä. Dagen började bra med en stor och balanserad frukost (Y) och samma med lunchen. Men sen helt omedveten om mitt löfte att äta nyttigt hitta jag lite druvsocker i väskan och ja, jag va ju trött och tänkte att det var precis va jag behövde, så jag åt! Tänkte inte efter alls, men senare kom jag på att det är sjukt onyttigt. Jaja, bättre lycka imorgon.
Veckan går ut på att:
  • Inte äta onödigt socker.
  • Dricka mycket vatten (te går bra)
  • Äta allmänt balanserat med tallriksmodell och sånt.
  • Alltid äta en bra frukost.
  • Försöka äta minst en frukt om dagen.
Sen ska jag se om det är nån skillnad, alltså om man mår bättre om man äter bättre! (Naturigt av mig ändå om man tänker efter, haha skumt. Tänka sig:O)

Förresten kan schemat gå och dö. Men några ändringar har det blitt. Mördarfranskalektionen på måndag till 16.35 skulle inte finnas på mitt schema utan det va fel! Riktigt glad blir man då! Och vi får en sovmorgon ändå! Tisdagar. Imorgon. Älska sovmorgnar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: d'§

hahh jag önskar att jag kunde klara en sån nyttig vecka :P

men lycka till!

2009-08-25 @ 00:18:34
URL: http://ballcrew.blogg.se/
Postat av: erica

vi skolkar från friskisen allt för mycket :( buhu

2009-08-25 @ 16:15:40
Postat av: Caroline

Friskisen utomhus har ju slutat :P eller? :SS

2009-08-25 @ 17:20:40
Postat av: Patti

hmm har den?:P jag trodde det va veckan vi börja skolan + en vecka till:P jaja, vi lär se på torsdag!!!!!!!!!! ^)

2009-08-25 @ 20:37:33
Postat av: caroline

jaa, det var de kanske:) jag vet iaf att inomhus börjar den 7de Wie! :D

2009-08-25 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0