En vecka kvar NEJ NEJ NEJ

Hejhej! Jag läste nyss Isabells blogg (yepp hon har börjat igen:D) och börja tänka på nåt som jag har tänkt på förr.. Nämligen talang. Kreativitet. Och på att jag inte har det. Önskar jag hade talang för jag älskar det! Fota, dansa, va fotogenisk, måla, skapa musik, sy och designa, sjunga, skådespela, skriva... osv. Då skulle jag inte sitta och ruttna på nåt jäkla nv-program, då skulle det bli nåt av mig! Åh jag önskar jag hade talang. Är jätteavundsjuk på de som har det hehe så orättvist :)!

På tal om Bell träffades vi en stund innan och vandrade runt i Lomma. Gungade gjorde vi med. Hahah och jag kissade i mörkret på biblans toaletter för det kostade en krona hehe x). Det ville ni allt veta va. Och utanför biblan hände det nåt? Värsta folksamlingen och en orkester som spelade o sen va de nårra som gjorde tae-kwondo (elr hur de nu stavas). Nån som vet va de handla om??? För Lommadagen är ju på våren :S Jaja. Nu ska jag vara en duktig liten dotter (yeahright) och hjälpa till o fixa för vi ska ha gäster. Arvid, Lea och hennes pojkvän och deras mamma. De är i min ålder, tyska och riktigt balla faktiskt :D
Pusshej synes.


Bara för att mamma hitta den och sa att den är mongo.


Bologna.

(Japp, min bror är lång och skinny och hatar shorts för det är tydligen det fulaste som finns :S)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-13 @ 23:11:01
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: junibarn

DU är väl kreativ nog som driver en blogg? :) Jättefina bilder. Du är härlig att lyssna på.

2009-08-17 @ 19:56:59
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0