Inside In Inside Out och Konk<3

Hejhopp!
Sitter här superproppad med mammas underbara tårta och med tyska gäster. De ska bo i en stuga ute i skånsk skog en vecka... Mina naglar är skabbiga värre för jag bet av dem igår plus att jag har avskavt guldnagellack och massa svart målarfärg under nagelbanden som inte går bort:(. Jag målade innan hos grannen (the guy next door är ganska het faktiskt:O) Och jag gjorde nyss min egen lista på malmofestivalen.se! Ehm ja det blev typ att jag ska gå på två till sju saker per dag där :OO! Hehe. Typ två saker har sjuuukt hög prioritet men många med väldigt liten. Jag skriver de så kan folk säga om de vill joina nåt elr om de också ska dit ;)! Smart va? (Fast det är typ tio pers som läser min blogg nuförtiden hehe^^)

El Perro del Mar
Jonathan Johansson
The Animal Five
Manjana
Timbuktu
RIX
Miss Li
Veronica Maggio
Markus Krunegård
Outlandish
Gospel Glow
Anna Ternheim
Bob Hund
Deportees
Johnossi
Since Our First Guitar
Adiam Dymott
NRJ
The Sounds
Slumdog Millionaire
Lady Sovereign
Familjen

Jag kanske missa nåt...?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej hur var festen igår? Jag önskar att jag var där men jag var på karl-oskar dagarna så det var kul det med puss

2009-08-09 @ 20:42:05
Postat av: Linda

jag är på när jag är hemma :D :*

2009-08-10 @ 09:12:37
Postat av: ericaaaaaaa king

hahhahah the guy next door. hell yeah! GURRAAN AHHA :P

2009-08-12 @ 16:12:15
Postat av: patricia

hahahh GURRAA<33 :O x)



och Linda det låter superduperüber!! Undra var du skrev det ifrån för du hade nog åkt redan:)

2009-08-12 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0