Chorriballong!

Tjarre jag fick lust att blogga av nån anledning. Har egentligen inget vettigt att skriva om menmen så kan det gå. Jag gillade den här dagen! LL och PP återfann vår vän simningen så när jag cyklat milen hem var jag helt mör i armar och ben - i like it! Imorgon är det d-dag och det är skönt till tusen. Ska snart kolla på en film som jag inte har sett på väldigt väldigt länge... Den var en va mina favoritfilmer när jag var mkt yngre. Holiday in the Bahamas heter den eller något liknande iaf. Den är med mary-kate och ashley x). Var o myste med erica också, lite som en sommarlovskväll. Vi skulle köpa hoklad, eller hon skulle, jag ville ha vindruvor. Mest pga att jag var mer sugen på det men även pga nyttigveckan. Haha men sen höll hon på att tjata på mig att jag är ett anorexiabarn osv osv och hon gav sig inte så jag fick värsta samvetet för att jag inte åt gottis haha knäppt va så jag köpte en bueno. Och jag åt den.. En gammal god låt som jag inte har tröttnat på är Gigis L'amour Toujours. En helt annan sort låt jag gillar är The Kill med 30 Seconds to Mars. En tredje alldeles olik är Luften bor i mina steg med HH. Mmmm nu har jag bloggat klart, ha det bra!! =)=)


Kommentarer
Postat av: BLI MEDLEM NU!

hej du. skulle du kunna bli medlem på gratismode, genom mig ? skulle vara jätte gulligt av dig

2009-08-28 @ 16:19:44
URL: http://blimedlemnu.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar bloggen din

2009-08-28 @ 16:20:14
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Postat av: matilda

snygg blogg!:D

allt bra?:)

2009-08-28 @ 16:21:23
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0