Strö lite socker på maj

10 timmars festival igår. Alltså jag älskar faktiskt malmöfestivalen! Fast jag misstänker starkt att det jag i själva verket älskar är festivaler i sig, skönt folk och livemusik.. Jag vet inte säkert för har aldrig vatt på en "riktig" festival vilket jag hoppas det blir ändring på snarast!!! Lite svårt eftersom sommaren är över och jag är arbetslös.. men drömma kan man!

Det började med att vi trodde det var Guetta på scen. Typ WHAAAT??! Men det lät helt dåligt och när vi kom fram såg vi att det bara var nån svensson som försökte peppa upp publiken inför rix. Och på rix var det inte jättebra det var typ Janet, Alcazar, Sarah Dawn Finer och lite sånt kommer inte riktigt ihåg. Erik Hassle gillade jag faktiskt och ja, jag vet att typ alla hatar honom men inte jag :). Kul att se Mika med. Han var tydligen mobbad i skolan, ballt för nu är han känd o omtyckt så FU på dem... Sen åt o drack vi lite för det var paus i vårt "schema". Jag vågar inte äta Langos fast många säger att det hör till malmöfestivalen. Det ser så äckligt och onyttigt ut! Sen va det Miss Li, Veronica Maggio och avslutande blev Timbuktu. Skitbra! Var där med Carro, massa annat folk kom och gick. Gillar att man träffar massa random som man inte sett på länge (Y). Även randoms som vill ha in en på hotelrum, och kompisars kompisar som är heeta.

Nu ska jag gå och se vad denna dagen bjuder på! :D
Har bara hunnit vakna så smått och hämta min cykel. Hade glömt hur drygt det är att gå genom Lomma, tänk att jag gjorde det ett halvår! Den bjuder nog tyvärr inte på Anna Ternheim och Bob Hund. Ingen i min kompiskrets har så konstig (läs:bra) musiksmak som jag.. Utom typ Linda, det är jag glaad för :*. Vi får se.
Kyss



P.S. Jag menar absolut inte att Anna o Bob e mina favoriter men hade vatt kul att se lixom ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

va kul :) nä jag ska vara hemma ba.



Om du vill vara med i Veckans blogg tävling,

printa din header (topp på bloggen) och skicka den tillsammans med ditt namn, ålder och blogg adress till *[email protected]*. Jag kan tyvärr inte printa längre med min dator för jag har för mkt så den kan krascha när som helst, därför ber jag dig att skicka bild till mig. Skulle uppskatta om du kunde göra det. Tack!

2009-08-16 @ 15:37:27
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se

2009-08-16 @ 17:20:42
Postat av: Anonym

har frågestund i min blogg, kolla gärna ;)

2009-08-16 @ 18:03:18
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Tre tjejer och en kille

Fin blogg:) checka gärna in vår blogg som handlar om våra galna liv. Hoppas du tycker om den,



Stora hälsningar, greenbeans teamet:)

2009-08-16 @ 18:11:03
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Tack så jättemycket =) Alltid kul att få kommentarer som dina! =)

Ha en bra kväll!

2009-08-16 @ 19:48:40
URL: http://lindaq.se
Postat av: Linda Q

Jag ska lägga frågan (eller önskemålet) på minnet!

2009-08-16 @ 19:50:42
URL: http://lindaq.se
Postat av: JONNA

hur kan man inte vilja äta langos ? :D sjuuukt gott ju!

2009-08-17 @ 13:19:01
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0