26 April



Jobba inne hela solfina dagen sen strippa i värpinge och leka i buskar (?). Caroline var väldigt stolt över sin häststrumpa så den får va me. Söt va?
Sen träffa jag erica. Wipe-out, sen rullor, fyfan va vi skrattade. Eller ja de va väl mest erica som skratta, åt mig -.-

Lör: Jobb. Släkt (=tårta). Spyxet! Japp, betala för att sitta och bli dissade
nårra timmar... hah. Men det blev en trevlig kväll ändå!
Fre: Fyprov. Simma och soola med Jess. Hemmakväll sen, mys ändå.
Tor: MANDO DIAO de var skit duktiga!!

Nej nej nej! En mänska ringde mig hem i torsdes när jag va ute så familjen svara o nu precis alldeles nyss medans jag skrev här upptäckte jag ett mejl. Vet inte riktigt vrf jag berättar men fick lite panik så skriver av mig. Nu vet jag vem det var.. fuk.

Nightie!

Kommentarer
Postat av: erica

haha ja som jag skratta åt dig, du e sjuk hahah :D<33

2009-04-27 @ 13:32:51
Postat av: Caroline

hahah, mycket fina bilder! :D

2009-04-27 @ 19:22:51
Postat av: pat

hahah jopp jätte sjuk :P<3



och aa visst e dom carrocool ;)

2009-04-27 @ 22:16:42
Postat av: isabell

najsiga bilder :) haha har han skickat mejl också? :) naaaaaaaaaaaaaaaw.

2009-04-28 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0