Stekt Myra

Det var en gång en ful och nyfiken liten myra som kröp in i en bildskärm så det sa pang och gnistrade. Och den bildskärmen var vår bildskärm!! För min lilla broscha har för vana att lämna chips- och colarester efter helgerna som myrorna älskar... Så har vatt utan dator ett tag nu. Det suger. (Men inte så förvånande för sånna saker är min vardag faktiskt sorgligt nog:P?) Så sitter här på lommas nya fräscha bibla (faktiskt jättefin) och kollar såna livsnödvändiga saker som hotmail, fb osv.. Höhö. Nåt som också suger är att jag inte kan svara på era mysiga kommentarer, och nu har jag inte heller tid för måste ringa ett samtal sen  hem och äta, cepehungrig hehe. Puss o kram ha en bra kväll :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt..

2009-05-31 @ 21:03:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0