Highs

Inatt lärde jag mig gå. Super! Men lite sen i know. Mindre super är att det var pga att cykelkedjan hoppade... Hade inte sagt nej till att då och då vara nån/några cm kortare. Finns så fina skor där ute!! Har verkligen upptäckt det nu, vill ha :-) Dessutom vill jag ha en brun skinnjacka och jag vet precis hur den ska va. Känner mig lite ytlig just nu? Men älskar innerligt att det är helg. Har haft en mkt trevlig kväll ni är så bra!! Ser fram emot imorgon. Att sova ut mmm och sen kvällen med. Hejdå! Jag hoppas du har det bra!




Kommentarer
Postat av: Jessica

njut av skorna och va stolt över din längd.. <33

2009-09-19 @ 12:32:45
Postat av: maria kraft

jag kan verkligen inte gå i stilett klackar, men jag kan gå i kil-klackar, eller riktigt låga klackar nästan inga klackar haha! :D

men mina högsta klackskor är (bara 2 par hehe) är bara 6cm höga, men jag brukar knappt ha dom men dom är fina! :)

2009-09-22 @ 19:20:37
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0